< Terug

Cursus Klantcontacten | LSSO Opleidingen

Doel van de cursus Klantcontacten

Tijdens de cursus Klantcontacten van LSSO Opleidingen ben je bezig met mondelinge en schriftelijke contacten.

Eén van de onderwerpen is klachtenafhandeling. Eigenlijk moet je blij zijn met een klacht! Het feit dat iemand de moeite neemt een mail te sturen of een telefoontje te plegen, houdt in dat hij/zij een kans geeft een eventueel gemaakte fout te herstellen of een misverstand op te lossen.

En zolang er maar alles aan gedaan wordt om tot een oplossing te komen, mag je een klacht best nuchter bekijken: waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt.

Vooropleiding

Een minimale vooropleiding op het niveau VMBO KB (Kaderberoepsgerichte leerweg) is aan te bevelen.

Inhoud van de cursus

Om de inhoud van de cursus Klantcontacten te bekijken klik je op de link ‘De inhoud’.

Proefles

Wil je graag weten hoe onze blended learning omgeving eruitziet en hoe deze leeromgeving werkt? Bekijk eens een gratis proefles van Klantcontacten!

Duur van de cursus

We raden je aan om deze cursus tien weken in te plannen. De studiebelasting is negen tot elf klokuren per week. Natuurlijk kun je de studieduur naar wens aanpassen, afhankelijk van de tijd die je beschikbaar hebt.

Starten

Je kunt op ieder gewenst moment starten met de cursus Klantcontacten in de unieke digitale leeromgeving van LSSO Opleidingen.

Diploma / Certificaat

Deze cursus kun je afsluiten met een landelijk erkend LSSO-examen dat via de exameninstantie Examenbureau LSSO wordt afgenomen in één van de examencentra van dit examenbureau. Bij voldoende resultaat geeft dit recht op een landelijk LSSO-erkend certificaat.

Informatie over de examens (examendata en –locaties, examengeld en aanmelding) tref je aan op www.examenbureaulsso.nl.

Print pagina