Programma training Markt & Marketingmix

De Kantooropleider | Inhoud van de training Markt & Marketingmix

In de training Markt & Marketingmix worden de volgende onderwerpen behandeld:

  • Begrippenkader van de marketeer
  • Transitie van marketing
  • Het marketingplanningsproces
  • Aansluiten van marktbehoeften en -wensen op de strategische ambitie
  • Inspelen op diverse klantgroepen en -behoeften: customer insights, customer journey, customer touchpoints
  • In kaart brengen van de klantbehoeften: value proposition
  • Canvas Waarde creëren voor de klant en de organisatie: businessdoel, klantwaarde creëren, sleutelproblemen identificeren
  • Regisseren van klantcontact: klantervaring, klantbeleving en klantcontactstrategie
  • Beter inzetten en laten aansluiten van marketingmiddelen
  • Marketing, organisatie en implementatie
  • Schrijven van een strategisch marketingplan
  • Praktijksituaties en -voorbeelden

Je krijgt bij deze training ook toegang tot een uitgebreid oefenprogramma.
D.m.v. vragen test je of je de stof voldoende begrijpt en klaar bent voor een eventueel examen.

Print pagina