De leerlijn Telefonisch Klantcontact wordt door de partners van De Kantooropleider aangeboden via e-learning.

De Kantooropleider | Leerlijn Telefonisch klantcontact

Wat is een leerlijn?

Een leerlijn is een met zorg samengestelde bundeling van online leermodules die behoren bij specifiek gedefinieerde functies binnen het commerciële vakgebied.

Elke online leermodule start met een omschrijving van de leerdoelen. Aan het einde van elke leermodule ben je in staat om de kennis die je hebt opgedaan in je commerciële functie toe te passen.

Daarnaast dient de volledige online leerlijn als naslagwerk en is één jaar lang, 24/7 tot je beschikking. Die is daarmee uniek in zijn soort.

Omschrijving

De wijze waarop het telefonisch contact met je klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie. Veelal is dit een belangrijk visitekaartje. Wil je weten en leren hoe je professioneel en vriendelijk een telefoongesprek voert met je klanten? Hoe je structuur en duidelijkheid in je telefoongesprek aanbrengt? En hoe je effectief kunt omgaan met klachten en lastige klanten?

Dan is de leerlijn Telefonisch Klantcontact uitermate geschikt voor jou. De opleiding is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een hoger niveau.

Doelgroep

De opleiding is gericht op iedereen die in zijn of haar werk telefoongesprekken voert met interne en/of externe klanten.

 

Deze pagina delen via je social media? Dat kan natuurlijk door op de onderstaande knop(pen) te klikken!

Share
Print pagina