< Terug

De opleiding Callcentermedewerker wordt door De Kantooropleider aangeboden via een UNIEKE BLENDED LEARNING METHODE met optimale persoonlijke begeleiding!

Opleiding Callcentermedewerker | De Kantooropleider

DE FUNCTIE CALLCENTERMEDEWERKER

Een Callcentermedewerker beantwoordt telefonische vragen van klanten en probeert producten te verkopen. Vaak zit je achter een computer en praat je met klanten via een headset.

Als Callcentermedewerker kun je ingehuurd worden door organisaties om samen met andere collega’s nieuwe klanten te werven. Men kan producten verkopen, maar ook diensten aanbieden of mensen vragen een soort abonnement af te sluiten.

De Callcentermedewerker belt potentiële klanten op, doet een verkopend verhaal en probeert aan de hand van diverse verkooptechnieken uiteindelijk iets te verkopen.

DE LESSEN VAN DE OPLEIDING CALLCENTERMEDEWERKER

De opleiding Callcentermedewerker van De Kantooropleider bestaat uit vier cursussen. Je gebruikt bij al die cursussen een digitaal lesboek.

In dat digitale lesboek:

  • Bestudeer je de lesstof.
  • Zie je bij ieder onderwerp dat extra uitleg nodig heeft een instructiefilm. Daarin geeft jouw docent je echt les. Je hoeft dus niet naar school en toch krijg je les!
  • Volgen daarna vragen en/of opdrachten met uitwerkingen. Je kunt dus zien of je alles goed hebt geleerd en begrepen.

Nieuwsgierig hoe het werkt? Bekijk dan een gratis proefles!

Gratis proeflessen! | De Kantooropleider

Share
Print pagina