De opleiding Callcentermedewerker wordt door De Kantooropleider aangeboden via een UNIEKE BLENDED LEARNING METHODE met optimale persoonlijke begeleiding!

Opleiding Callcentermedewerker | De Kantooropleider

DE FUNCTIE CALLCENTERMEDEWERKER

Een Callcentermedewerker beantwoordt telefonische vragen van klanten en probeert producten te verkopen. Vaak zit je achter een computer en praat je met klanten via een headset.

Als Callcentermedewerker kun je ingehuurd worden door organisaties om samen met andere collega’s nieuwe klanten te werven. Men kan producten verkopen, maar ook diensten aanbieden of mensen vragen een soort abonnement af te sluiten.

De Callcentermedewerker belt potentiële klanten op, doet een verkopend verhaal en probeert aan de hand van diverse verkooptechnieken uiteindelijk iets te verkopen.

DE LESSEN VAN DE OPLEIDING CALLCENTERMEDEWERKER

De opleiding Callcentermedewerker van De Kantooropleider bestaat uit vier cursussen.

Bij ieder onderwerp in een cursus dat extra uitleg nodig heeft zie je een instructiefilm. Daarin geeft jouw docent je echt les.

Je hoeft dus niet naar school en toch krijg je les! Daarna volgen de vragen en/of opdrachten met uitwerkingen. Je kunt dus zien of je alles goed hebt geleerd en begrepen.

Bekijk in het filmpje hoe je ALLES regelt vanuit je digitale boek!

  • je leert
  • je krijgt les
  • je maakt vragen en opgaven én je controleert of je het goed hebt gedaan
  • je stelt vragen via ons forum en krijgt binnen een werkdag antwoord
  • je geeft je op voor GRATIS scholingsbijeenkomsten (als je wilt!)
  • je geeft je op voor het examen (als je wilt!)

In het filmpje is het lesboek Zakelijk Engels als voorbeeld gebruikt.

Share
Print pagina