De opleiding Callcentermedewerker wordt door De Kantooropleider aangeboden via een UNIEKE BLENDED LEARNING METHODE met optimale persoonlijke begeleiding!

Opleiding Callcentermedewerker | De Kantooropleider

DE FUNCTIE CALLCENTERMEDEWERKER

Een Callcentermedewerker beantwoordt telefonische vragen van klanten en probeert producten te verkopen. Vaak zit je achter een computer en praat je met klanten via een headset.

Als Callcentermedewerker kun je ingehuurd worden door organisaties om samen met andere collega’s nieuwe klanten te werven. Men kan producten verkopen, maar ook diensten aanbieden of mensen vragen een soort abonnement af te sluiten.

De Callcentermedewerker belt potentiële klanten op, doet een verkopend verhaal en probeert aan de hand van diverse verkooptechnieken uiteindelijk iets te verkopen.

DE LESSEN VAN DE OPLEIDING CALLCENTERMEDEWERKER

De opleiding Callcentermedewerker van De Kantooropleider bestaat uit vier cursussen. Je gebruikt bij al die cursussen een digitaal lesboek.

Bij ieder onderwerp in een cursus dat extra uitleg nodig heeft zie je een instructiefilm. Daarin geeft jouw docent je echt les.

Je hoeft dus niet naar school en toch krijg je les! Daarna volgen vragen en/of opdrachten met uitwerkingen. Je kunt dus zien of je alles goed hebt geleerd en begrepen.

ALLES regel je vanuit je digitale lesboek:

  • je leert
  • je krijgt les
  • je maakt vragen en opgaven én je controleert of je het goed hebt gedaan
  • je stelt vragen via ons forum en krijgt binnen een werkdag antwoord
  • je geeft je op voor GRATIS scholingsbijeenkomsten (als je wilt!)
  • je geeft je op voor het examen (als je wilt!)

Nieuwsgierig hoe het werkt? Bekijk dan een gratis proefles!

Gratis proeflessen! | De Kantooropleider

Share
Print pagina